16.1.11

halu2 ^^

saja nak share kat sini macam mana aku boleh terbabit dengan si palat2 dengan tidak semena2. hahaha.. well, aku memang sedia maklum kewujudan palat2 ni sejak aku undergrad lagi. katenye mak hayem besar palat2 merupekan rumet kepada kawan baik aku, cik Nurul Nadira Salim. selalu je menengok korang melepak2 kat kalel ala2 rumah sendiri dan bonding tu nampak kuat gile. buat orang rasa nak jeles!!

yang memulakan semua adelah zaren@azren yang merupakan kawan sekaknam aku masa kat mpd aman damai. masa tu aku dengan azren macam lone ranger yg dtinggalkan kengkawan. al-maklumi, kami2 je yang ver2 sambung master. so, weekend banyak jugak spend masa sama2. and one day, mase kitorang nak pegi libur2, dia bawak si atai sekali. tu first meet aku dengan ahli palat2 and aku rase.....oke, macam buleh bla jugak! ^^




next, jumpe si azri santek pulak. kalo x silap, masa tu teman azren g buat fieldwork kat kulim n kitorang teros meronggeng ke sedim right after. then, it follows sampai la ke satu hari tuh, aku di ajak makan sekali dekat mutiara masa bukak semester I 2009/2010. masa ni macam jumpe ramai jugak. dan and anees include! sham x balek lagi masa ni. on the way katenya!

pada tahun itu jugak, palat2 mule duduk di luar, rumah sewa yg sangat best! kenangan yang paling serunukk adelah masa masak2 n makan2 sama2, bermonopoli sampai kene marah dengan uncle kekwat, mandi swimming pool (walaupon aku x penah juinnn), dan juga berbuka pose sama2. heaven n suwittt~ tapi sayang, atas sebab2 yg kronik, ramai yg mule keluar dan jade view tu tinggal kngn jek. although ade lagi saki baki yang masih duduk situ :)


dan entah sejak bila, aku da mula jadi sebahagian dari family ni. makan sama2, kak nam sama2, buat keje gile sama2 dan sampai satu tahap, aku rasa da x buleh back off lagi. mungkin aku x kenal semua in the gang, but seriously, memang selalu dorang cter pasal korang. so, aku macam taw jugak serba sedikit cter2 legend macam si yoe, amy, rusdi ( ak sempat jumpe mase raye2), zoey (haha.. xyah la. aku kenal ko kot!!), tania (shuib slalu cter).

just hope tat, relation ni akan stay sampai bilo2. sampai tua. sampai mati. sebab, korang adelah FAMILY. and am extremely happy to be part of the family :)

10 comments:

  1. brader17.1.11

    mane kisah2 perkenalan kiteeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. bittom la abg ey!
    santek warnewani kau Yan!

    ReplyDelete
  3. cmno kite jumpe eh?haha.. pes time tuleh maless nk pnjang2!

    ReplyDelete
  4. anees: aku kan arnab wane wani :))

    ReplyDelete
  5. kerlass kau mariam...

    ReplyDelete
  6. betul ke yan ade org rase nak jeles dgn we ols....sape2 mak nak tawu nih....mcm best je can do ke x ? ahhhahaha

    ReplyDelete
  7. pelik pelik je comment kau ni zoey la peps @.@

    ReplyDelete
  8. Anonymous17.1.11

    tersentuh ak bce post ko nie yan..ish3..

    ReplyDelete
  9. ermm.. touching uolks.. rasa nak jilkel jer kakyam nih.
    sejuk hatey ni bila dah ada palat's member yg bertudongs cam luna! dan berjubah cam aku..(bole percayakah!). at least susah depa2 suma nak menaburi fitnah songsang menonggeng. yg penting kita suma ala2 nakal diluar tapi baik di nota!

    ReplyDelete
  10. yoe: benar tuh ktorg nakal di luar tp elok n comel di dalam notah....hahhah korang hado? hahhahh

    ReplyDelete